משרדי פרסום הם חברות המספקות ללקוחות שירותי פרסום או ייעוץ כיצד לשווק את המוצרים או השירותים שלהם.
משרד פרסום יכול להיות מבצע של אדם אחד במשרד קטן, או קבוצה גדולה בבניין ענק. הם מתמחים ביצירה ומכירה של פרסומות למוצרים, שירותים, מותגים ודברים אחרים.
מה התפקיד של משרד פרסום?
משרדי פרסום הם חברות המספקות ללקוחות שירותי פרסום או ייעוץ כיצד לשווק את המוצרים או השירותים שלהם. משרד פרסום יכול להיות מורכב מצוות של אדם אחד במשרד קטן, או קבוצה גדולה בבניין ענק. הם מתמחים ביצירה ומכירה של פרסומות למוצרים, שירותים, מותגים ודברים אחרים.
מחיר עבודתם תלוי בגודל הסוכנות. חברות קטנות יותר גובות פחות מכיוון שיש להן פחות תקורה והן זולות יותר להפעלה מאשר סוכנויות גדולות יותר שיש להן יותר צוות, יותר הוצאות וכו'.
מה התפקיד של מנהל קריאייטיב
מנהל קריאייטיב הוא ראש צוות קריאייטיב המפקח על כל תהליך העיצוב ומנהל את המעצבים. הם אחראים לכיוון הכללי ולאיכות העיצוב.
מנהלים יצירתיים צריכים לחשוב איך אנשים ישתמשו ויחוו דברים, מה שאומר שהם צריכים להיות אנליטיים, מאורגנים ומשתפים פעולה. הם צריכים להיות טובים בעבודה עם אחרים כי הם מעורבים בהרבה מחקר עיצובי או עבודות מיקור חוץ. מנהלים יצירתיים צריכים גם להיות מיומנים בתקשורת חזותית כדי שיוכלו להעביר את החזון שלהם למוצר לחברים אחרים בצוות שלהם, ללקוחות או לבעלי עניין.
למנהלים יצירתיים יש כישורים המשלבים יצירתיות עם אסטרטגיה שיווקית.
יש להם ידע על שני סוגי הדיסציפלינות כך שהם מסוגלים להעלות רעיונות ואז לגרום להם לקרות. הם אחראים לפיתוח, עיצוב ויישום של אסטרטגיה יצירתית. הם גם מספקים מנהיגות לצוות שלהם ופועלים כגשר בין לקוחות לעובדים. מנהל קריאייטיב חייב להיות בעל הערכה לכל היבטי הפרסום – משיווק ועד ניהול.
מנהל קריאייטיב במשרד פרסום צריך להוביל צוות שכולל בדרך כלל מנהלי אמנות, מעצבים גרפיים, קופירייטרים, אמני הפקה, מנהלי חשבונות וכו'. הם עובדים עם אנשי חשבונות כדי לברר מהם הצרכים והרצונות של הלקוחות שלהם כדי שיוכלו להעביר אותם בחזרה למחלקה המתאימה בחברה.
כיצד מערכת CRM עובדת ליצירת לידים?
מערכת CRM היא המקום שבו נוצרים רוב הלידים. לידים אלו מומרים למכירות לאחר שהם טופחו על ידי שילוב של טכניקות שיווק ומכירה .צוות השיווק אוסף כמה שיותר לידים ואז זה תלוי בצוות המכירות להמיר את הלידים הללו לקונים וללקוחות פוטנציאליים.
הרעיון הבסיסי של CRM הוא שהוא מאפשר לעסקים לקבל שליטה על הלידים שלהם. זוהי מערכת המרכזת את נתוני הלקוחות של החברה ומשלבת אותם עם מאגרי מידע אחרים לארגון, אחסון וגישה לחלקים מהנתונים.
לאחר מכן, חברות יכולות להשתמש בנתונים אלה כדי ליצור לידים מהמידע שהן מאחסנות במסד הנתונים.
הם יכולים למקד לשווקים ספציפיים על ידי איתור קהל היעד שלהם או אפילו לעקוב אחר מאיפה הלקוחות שלהם מגיעים בצורה מדויקת יותר.